Mun miesmaku on tässä vuosien varrella muuttunut huimasti. Vielä vuosi sitten listaa hallitsi auttamattomasti kaiken maailman urheilukomistukset jääkiekkoilijoista surffaajiin. Tällä hetkellä kuitenkin Top 10 -listaa hallitsee ehdottomasti näyttelijäenemmistö - peräti kaks heistä on jotain muuta kuin näyttelijä (tai ainakin mitä kautta itse oon oppinut heidät tuntemaan). 

Ajattelin, et olis tosi vaikee listata näin hyvännäkösiä miehiä arvojärjestykseen, mutta yllättävän helposti sieltä se järjestys muokkaantui. Kaikkien ulkonäöstä kyllä tykkään ja persoonasta ylipäätänsä eli kenet tahansa naisin jos sellanen mahdollisuus vain olisi. :D

10. Sean Teale 

Sean%20Teale.jpg

Sean näistä mun julkkisihastuksista kaikista tuorein, ja hänet löysinkin muutama viikko takaperin ohjelmasta Reign, jonka kakkoskautta Suomessakin nyt vissiin pyöritetään. Aluks en tykännyt Seanin ulkonäöstä yhtään, mutta sitten pikku hiljaa ruskeasilmäinen nappisilmä valloitti minunkin sydämeni. :3 

9. TJ Thyne 

9TJ%20Thyne.jpg

TJ:n bongasin alunperin TV-sarjasta nimeltä Bones. Rakastuin ihan ensimmäisessä tuotantokaudessa TJ:n roolihahmon persoonan, enkä niinkään pitänyt hänen ulkonäöstään, mutta toisessa tuotankokaudessa tapahtunut muodonmuutos sai TJ:n näkymään ainakin mulle ihan uudessa valossa. 

8. Ed Sheeran 

8Ed%20Sheeran.jpg

Edi on ollu mun lempilaulaja vuodesta nakki ja kivi, ja vaikkei Edi ulkonäöllisesti vastaa mun ihannemiestä, jotenkin sen sulonen ulkomuoto ja persoona viehättää mua jollain tosi lumoavalla tavalla. Musiikkivideossa Thinking Out Loud rakastuin Edin päällä olevaan pukuun, koska se sopi tälle sinisilmälle vaan niin helkutin hyvin. 

7. Josh Hutcherson 

7Josh%20Hutcherson.jpg

Nälkäpelin ykkösessä ja kakkosessa vihasin Joshin näyttelijää ja erityisesti nimenomaan ulkonäköä, mutta hetken kun tietokoneen ruudulta miestä katselin, niin tajusin tämän olevan todella hyvännäköinen. Oon ite aina vihannut tämän näköisiä jätkiä - suloiset siloposket ei jotenkaan oo ikinä iskenyt, mutta nyt viime aikoina näitäkin kavereita olen oppinut rakastamaan. :D

6. Daniel Sharman

6Daniel%20Sharman.jpg

Danielin kanssa vähän sama homma kuin Joshin kanssa - tämän tyyppisistä miehistä en koskaan ole oikein perustanut. Teen Wolfia katsoessa rakastuin kuitenkin Danielin hymyyn. 

5. David Beckham 

5David%20Beckham.jpg

David Beckham nyt on David Beckham. Hän on ollut listallani jo useamman vuoden ajan - tatuointifriikkinä rakastuin erityisesti miehen massiivisiin tatuointeihin! 

4. Joseph Morgan

3Joseph%20Morgan.jpg

Siinä missä moni muu mun kaveri kuolasi TVD:tä katsottaessa Damonin ja Stefanin perään, mä oon aina rakastanut Klausia. Joseph on myös yks mun suosikkinäyttelijä ehdottomasti! Ja se aksentti..

3. Zac Efron 

2Zac%20Efron.jpg

Valehtelematta vihasin Zacia HSM-elokuvissa, mutta nyt muutaman vuoden miehistymisen jälkeen musta tuntuu et Zac Efron on maailman ihanimmista näyttelijämiehistä ikinä. 

2. Liam Payne

1Liam%20Payne.jpg

Mun Liam-hehkutus ei johdu pelkästään siitä, että Liam on 1D:ssä ja kyseisen bändin musiikista tykkään, vaan myös siitä, et oikeesti Liam on stereotyyppinen mies (ainakin ulkonäöltään), joka mua viehättää eniten. Tollanen vähän ananaksen tyylinen tukka, parta ja miesmäinen, mutta silti trendikäs tyyli on takuu varma osuma! 

1. Jensen Ackles 

0Jensen%20Ackles.jpg

Jensen on vaan hyvännäkönen. Ei lisättävää. 

 

Siinä sitä listää nyt olis.. 

xoxo nettisss

Ps. Hyvää uuttavuotta! Lista mun uudenvuoden lupauksista tulee tässä ehkä viikon sisään, jos jaksan raahautua taas vaihteeksi koneelle sitä kirjoittamaan. Ja postaus joulusta ja joululahjoista, kunhan saan kameran muistikortin tyhjennettyä koneelle!