Voiko arki tuntua tylsemmältä. Päivä alkaa joka päivä samaan aikaan kouluun laittautumisella ja ehkä sen yhden vaivaisen omenan syömisellä. Koulussa lusin torkahtamisen rajamailla ja kotiin päästyäni syön itteni ähkyyn, kosken jaksanut, enkä sen koommin halunnut mennä syömään. Sen jälkeen podetaan hirvee läskifiilis, jonka jälkeen makoilen sängyssä ehkäpä nukahtaen, kunnes mut kiskotaan todellisuuteen. Ja heräämisen jälkeen lenkille, puol kasiks kotiin kattomaan salkkarit, UP, suihku ja BB. Ja takasin nukkumaan. Voiko elämä olla TYLSEMPÄÄ! 

Nyt mä olen tosin löytänyt piristystä itselleni sellasesta paikasta ku PenPal World. Tuo on siis sellanen nettipaikka, jossa ei maalaset nuoret ja miksei vanhemmatki voi ottaa toisiinsa yhteyttä esim. sähköpostin, facebookin yms. kautta. Kiva paikka, oon löytänyt jo ainki yhen kiinalaisen tytön, joka on tosi kiinnostunut kuulemaan mitä mulla on sanottavaa (vaikkei mun englanti mitää parasta ookkaa..). Mut ainoo miinus tossa on, että täytyy chattailla niie tyyppie kaa joko tositosi illalla tai iha aamusta yms.. 

Mut nyt täytyy käyttää koirat kusella pissalla ja tehä viimeset ns. 'hygienia'rutiinit. :DD

xoxo nettisss