Tässä on nyt ollut kaikennäköstä hässäkkää kummitytön syntymästä (♥) ihan sinne joulustressiin asti. Ainahan on mulla on ollut jonkinnäköstä hässäkkää päällä, mut jotenkin nyt viime viikot on tuntunut et on pitänyt vaan ravata kaupan ja kodin välillä joululahjat mielessä. Yöt on sitten taasen valvottu koulukirjojen pareissa, koska kaikesta huolimatta oon halunnut numeroiden pysyvän edes jonkinlaisessa muotissa. 

Yhteishaku painaa päälle enkä tiiä yhtään, minkä lukion kaikista mun vaihtoehdoista mä valitsen. Kaikissa tuntuu olevan jotain hyvää, mutta myös huonoa. Ja keskiarvo pitäis saada hinattua mahottoman korkeelle, jos haluu varmistua siitä et niihin pääsee. Tän koulustressin takia mulla on ollut nukahtamisvaikeuksia ja niitä terkkarin kanssa seurataan nyt tammikuun verran ja päätetään sitten, mitä tehdään, jossei unta ala tulla. 

Kummityttö siis syntyi. Ja kummityttöä ollaan käyty myös katsomassa. Olihan se aivan uskomaton fiilis saada se pieni nyytti syliin. Se oli jotakin vaan niin pientä ja somaa. Tuntu ihan hassulta ajatella et siitäkin pienestä tytöstä kasvaa jonakin päivänä ihminen, joka elää omaa elämäänsä. Ja toinen juttu, minkä toi kummitytön sylissä piteleminen herätti oli kummitädin rakkaus. Sitä on vaikeeta selittää sellaselle, joka ei koskaan sitä oo tuntenut, mut jotenkin sitä vaan samantien halus pienelle parhaan mahollisen tulevaisuuden. 

Mulla on tässä taas kehittäillä muutamia postausideoita ja ainakin yks niistä (toivottavasti) tulee toteutumaan tän vuoden puolella heti joulun jälkeen, jos saan sen siis kirjotettua. 

xoxo nettisss