Taas on jäänyt tää päivittäminen harakoille.. Ehkä ens vuonna jaksais ottaa itteensä niskasta kiinni ja tehdäkin tälle blogille jotain muutakin kuin tällästä tylsää kuulumisten päivittelyä. Mulla oli sillon maaliskuussa muutamakin postausidea, mutta ne kaatuivat omaan mahdottomuuteensa. Nyt kun oon saanut itteeni taas niskasta kiinni (ainakin toivottavasti), suunnitelmat on korkeilla tän bloginkin suhteen. 

Mulle on tapahtunut kaikenlaista. Hah, oon saanut rippikoulun suoritettua (joka osottautu kaikesta alkutuskasta huolimatta käymisen arvoiseksi), täyttänyt viisitoista ja saanut mopokoulun muutamaa ajotuntia vaille päätökseen. Kesälle 2014 on vielä rutkasti suunnitteilla kaikkea kivaa ja välillä tuntuu siltä ettei aika riitä mihinkään. Enää alle kuukausi ja koulu alkaa taas, mutta tällä kertaa kieltämättä odottaa enemmän sen alkua kuin koskaan. Kaikkia niitä kavereita, joita ei nyt loman aikana oo nähnyt, on kamala ikävä (voin sen näin aika tunteettomana ihmisenä myöntää hahahha.) Ja ofc ne koulukirjat ja opettajat houkuttelee kaikista eniten..

Jos oon ahkera, uutta postausta saattaa jopa tulla ehkä huomenna. Saas nähä oonko mää täällä taas muutaman kuukauden päästä lukemassa tätäkin postausta epätoivon vallassa.. Toivotaan etten! 

xoxo nettisss