Viime kauppareissulla (joka oli muuten keskiviikkona) mukaan tarttu ihka ihanan Bonesin seittemästuotantokausi. Pian tulee vuos siitä, kun ton sarjan löysin ja kyllä, mä himohamstraajana oon onnistunut haalimaan nyt ne kaikki itelleni. Mä jään koukkuun tosi helposti erilaisiin sarjoihin, mut useimmat fanitukset hiipuu parin kuukauden sisään. Tää mun Bonesiin kohdistuva intohimo tekee sellasia uhkarohkeita syöksynousuja ja -laskuja - jonain kuukautena mä en voi muuta kattookaan ja toisena taas toi tunne on tipotiessään.

2013-7%20010-normal.jpg

Tässä tää mun himokokoelma nyt. Pitäiskö olla tyytyväinen vai itkeä, kun oon käyttänyt ihka omaa rahaani (jota saan hiton harvoin!!) tälläseen turhaan intohimoon. Taidan olla tyytäväinen, koska mä olen aika ylpeä tosta mun kokoelmasta (;

xoxo nettisss