Mulla oli tänään täydellinen päivä koulussa. Eikä täydellisyyttä todellakaan pilannut se, että tänään illalla mua pyydettiin muutaman kuukauden päästä syntyvän pikkuserkkuni kummitädiksi! Oon puhunut kaikille jo monen kuukauden ajan (se aika on varmaa lähenee jo kokonaista vuotta), miten ihanaa olis olla jonkun kummitäti ja niin pois päin. Ja tänään, serkkuni (ja yks parhaimmista ystävistäni) soitti ja sanoi, että sen porukat haluis pyytää mua sen tulevan pikkusiskon kummitädiks! Olin ihan innosta piukeana! Kuka nyt ei olis, rakastan tätä tunnetta! Ens joulukuussa olen sitten kummitus eräälle ihanalle pikkutytölle tai -pojalle. c; ♥ 

Muutenkin tää alkanut kuukausi on ollut jotain ihan parasta. Kävin eilen vielä katsastamassa mun ykkösehdokkaan lukioista, jolle siis ens yhteishaussa aion hakea, ja nyt varmistu, et kyllä mä sinne aion hakea. Se koulu oli jotenkin vaan niin ihana siltä yhteyshengeltä ja se vaan oli niin täydellinen. :3 Monet mun kaverit on myös hakemassa sinne, joka on tietty plussaa, vaikka ripari tosin todistikin että yksinkin vaan heittäytyessään voi löytää ikuisia ystäviä. ♥ 

Syysloma alkoi tänään ja on tosi rentouttavaa, että saan olla kokonaisen viikon ilman koulua. Koulu jatkuu taas sitten puolentoista viikon päästä, joten nyt täytyy nauttia näistä vähäisistä lomapäivistä!

xoxo nettisss

Ps. Oon viime aikoina hullaantunut ihan täysin tatuointeihin, en tiiä mikä siinä vaan on et ne on niin ihania!