Tänään oli ihan uskomaton päivä! Kuvailin tätä viesteillä kaverille maailman upeimpana päivänä, koska nyt muutaman viikon ajan oon ollut ihan maassa ton koulun takia, joten tänään tunsin heränneeni taas eloon. Heräsin aikasin, huonosti nukuttujen tuntien jälkeen ja ensimmäinen haaste oli mennä suorittamaan teoriakoe katsastusliikkeeseen. Ja eihän se läpi mennyt, koska huolimattomuuttani tein muutamia typeriä virheitä. Mutta se ei mun päivää masentanut, koska illalla oli tiedossa jääkiekko-ottelun katselemista ihan päähallissa täällä meidän paikkakunnalla ja sinnehän mua oli pyytänyt hyvä ystäväni. Hän pyysi mua jo muutama päivä aikasemmin toiseen peliin, mutta koska laiskapäivä, niin en jaksanut sitten mennä. Nyt kannatti mennä! Oon muutenkin aika hockeygirl ja helposti kyllä lähden kannattamaan joukkuetta kun joukkuetta. Ja onhan ne jääkiekkoilijatkin aika nameja.. Joten jääkiekko on kaikin puolin aika lähellä sydäntä :*

finnn-normal.jpgfin-normal.jpg

Tietokone ja kännykkä eivät tapojensa mukaan osanneet tehdä yhteistyötä, joka tappoi sitten kuvaparkojen laadun ihan tyystin..

BABYLIPS-normal.jpg

Ja vielä kuva (samaisesta epäonnistuneesta sakista kuin nuo hockeykuvat) uusista raksuistani. Pikkusiskoni näitä aikansa mulle hehkutti ja kun pääsin lainaamaan muutamaa häneltä, se oli rakkautta ensisilmäyksellä! Tänään kotiutin (äiti kotiutti) itselleni nuo kolme kaunokaista :3 Ja koukkuun olen kieltämättä jo jäänyt! Suosittelen!

Koulu alkaa ensi maanantaina, ja oon nyt repinyt tän viimeisen viikon aikana hiuksia päästäni. Kalenteri on ostettu ja kaikki tarvittavat koulutarvikkeet, mutta huomenna olis tarkotus vielä muutamia kyniä hankkia. Koulua ootan sekalaisin mielialoin - meillä on muutenkin aina ollut sellanen outo viharakkaussuhde, jota ei oikein järjen sanoin voi selittää. Rakastan tietoa ja uuden oppimista, joten koulun kuuluisi olla mulle ihan ihannepaikka, mutta aamuheräämiset ja jotkut nimeltämainitsettomat ääliöt pilaavat siellä tunnelman täysin. Lohduttavaa on se, että lukuvuosi enää sitä on pakollista, sitten voin vaikka ryhtyä katupummiksi jos mieli niin tekee.

Päivä on ollut pitkä, joten pikku hiljaa ryhdyn tästä sammuttelemaan konetta (kunhan malttaisin lopettaa viestittelyn walesilaisen ystävättäreni kanssa) ja viippailla nukkumaan.

xoxo nettisss